Klacht: Bevestiging aan nationale nederlanden

op 07 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nationale Nederlanden heeft op 22 juni een mail gestuurd om goedkeuring afkoop verzekering maar nog steeds geen reactie , ook is er een fout gemaakt met de eindnota mbt verkoop woning hierover heb ik gebeld ze hebben het toen nagekeken de jo heb vertelde mij dat ze een nieuwe spoednota na de notaris zou sturen omdat et inderdaad iets niet klopte en vervolgens krijg ik te horen van de notaris dat ze toch geen nieuwe nota sturen terwijl ik nog een maand hypotheek terug moet krijgen

Dat ze de nationale nederlanden een goedkeuring geven en dat ze de maand mei nog terug overboeken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 juli 2017 om 22:17 geantwoord

Goedenavond meneer, mevrouw Nijhuis,

Wat jammer om te horen dat er het een en ander niet goed is gegaan! Ik snap dat je hier van baalt.

Helaas hebben we via dit kanaal geen inzicht in deze zaken. Ik wil je daarom contact met ons op te nemen via telefoonnummer 020 22 888 88. Je kunt ons morgen tussen 9.00 uur en 17.00 uur weer bereiken.

Ik hoop dat het snel opgelost kan worden!

Vriendelijke groet,
Tjitske

Heeft op 11 juli 2017 om 18:27 geantwoord

Er is niets opgelost want ik heb nog niets ontvangen bellen heeft geen zin want ze snappen er zelf niets van ze moeten de administratie goed nakijken en een bericht na nn lijkt me zo moeilijk niet

Bericht van ING

1 maand geleden - Ik begrijp dat je graag een oplossing wil, M Nelleke, maar helaas kunnen wijzelf niet bij de juiste systemen hiervoor. Als je met het telefoonnummer belt wat mijn collega Tjitske je aanraadde, kunnen mijn collega's nakijken voor je hoe dit kan. Ik stuur een link mee waarin jij je telefoonnummer in kunt vullen op het moment dat jij door mijn collega gebeld wilt worden. Mijn collega's zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Hier vind je de link: https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html Groet, Roos Webcare ING

Alle klachten die gemeld zijn door M Nelleke