Klacht: [email protected]

op 04 maart 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

In december 2019 via mijn persoonlijke pagina het termijnbedrag gewijzigd zodat ik ingang 2020 met een lager tarief zou beginnen, rest ven mijn persoonlijke gegevens ge update, bevestiging gekregen van mijn wijziging..so far so good.
januari 2020 bleek het termijn nog steeds de oude!..oke, zou kunnen ivm de verwerking. Afrekening komt inmiddels, moet bijbetalen, oke is niet anders. Termijn februari komt en is nog zo hoog…dus ik betaal gewoon het lagere termijn, zo heb ik het aangepast, 13 februari een mail van de dat ik het restant moet bij betalen, ik beantwoord die email en krijg een automatische bevestiging dat het 5 werkdagen kan duren voor een antwoord. 16 februari een aanmaning van € 15,00 op de €15,00 die ik al moest bij betalen, ik beantwoord die incasso mail meteen en krijg 2 dagen later telefoon van de afdeling incasso.

Ik leg daar mijn probleem voor en hoe dit op te lossen, die dame belooft het uit te zoeken en belt mij 3 dagen later weer terug. Zij kan het antwoord op mijn probleem niet vinden niet vinden maar de wijziging is niet door gekomen en dus blijven alle kosten staan! Ik geef haar aan dat ik een bevestiging heb en moet deze op de mail zetten. Dat doe ik diezelfde dag 25 februari met nogmaals mijn hele verhaal uitgelegd en de vraag hoe dit op te lossen. 27 februari krijg ik mijn afrekening opnieuw gemaild met de uitleg dat het nieuwe termijn pas in maart ingaat, zoals ik al had kunnen lezen in de afrekening! verder geen antwoord op mijn mail of op mijn vragen,

Ik ga maar weer eens bellen..de klantenservice die je alleen maar te spreken krijgt gaat het doorzetten naar de juiste persoon maar ook deze weet geen antwoord.

Vervolgens komt er op zondag 1 maart een ingebrekestelling mail van € 55,00! Weer direct beantwoord via de mail, gevraagd of dat de desbetreffende dame mij opnieuw kan bellen, en weer een bevestiging van ontvangst. 2 maart weer even bellen met de klantenservice en weer geen oplossing dan wel antwoorden maar het verzoek om het maar gewoon te betalen voor dat ze mij gaan afsluiten!

Ik was ik gesprek met de eerste dame van incasso op zoek naar een oplossing en er blijven kosten bij komen terwijl mijn probleem nog steeds niet is opgelost!

Als ik fatsoenlijk uit gelegd krijg hoe het kan dat de wijziging niet door gekomen is maar wel een bevestiging heb en hoe deze belachelijke en onzinnige kosten komen te vervallen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 09 maart 2020 om 16:05 geantwoord

Beste,

Ik zie dat er op 6 maart 2020 contact met u opgenomen is door onze klantenservice naar aanleiding van uw e-mail. De onterecht in rekening gebrachte incassokosten zijn u kwijtgescholden.

Budget Energie gaat er vanuit dat uw klacht is opgelost en wenst u nog een prettige dag toe.

Budget Energie
Web-Care

Alle klachten die gemeld zijn door bootje mallootje