Klacht: Betreft Hue

op 17 februari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik had een simpele vraag waaop uw bedrijf bijna een kafkaiaans antwoordt geeft waar ik niets wijzer van wordt, m.a.w.u bent als bedrijf niet echt klantvriendelijk,

Hier een relaas van mijn vraag met de philips onmogelijke klantenservice

End User [2018-02-17 06:20:36.997]
Waneer wordt uw bedrijf klantvriendelijk naar de consument. Wie gaat er bij Philips over de productontwikkeling, dus bij wie kan ik informatie inwinnen. U bent aftersales, dus daar heb ik niets aan. Kennelijk heeft u mijn vraag niet goed begrepen.

Dus dit antwoord is absoluut niet bevredigend, het moet toch mogelijk zijn om mijn vraag en van vele anderen die deze zelfde vraag hebben naar een hoger echelon te tillen. Ik ga dit uiterst onbevredigende antwoord posten op alle denkbare forums. Dit is het zelfde flauwkul antwoord wat ik per telefoon al een half jaar geleden kreeg. Philips laat zich van zijn slechts denkbare kant zien en communiceert op “little Britain” niveau, compuer says no!

Gezien mijn hoge investering neem ik hier geen genoegen mee en ik wil dan ook formeel een klacht indienen over uw beroerde dienstverlening. Graag verneem ik van u aan wie ik deze klacht kan richten, verder zal ik mij richten tot de pers over dit onderwerp.

Mvg

Twan van den Hurk
Customer Support [2018-02-17 06:05:06.267]
Geachte heer Van den Hurk,

Hartelijk dank voor uw bericht aan Philips Lighting,

Helaas kan ik u over nieuwe ontwikkelingen geen informatie geven.
Wij staan niet in relatie tot de ontwikkelafdelingen.
Als afdeling after sales en help desk heb ik deze informatie ook niet.

Het enige dat ik u kan aanraden is om de websites en nieuwsberichten goed te volgen.

Ik realiseer mij dat dit niet het antwoord is dat u zoekt, het spijt mij dat ik het hier toch bij moet laten.

Eric
Philips Lighting
End User [2018-02-16 08:21:43.497]
Waneer komt er een HUE white ambiance E14 en wel in boformaat zoals op bijgevoegde foto. Let wel, dit is een uiterst serieuze vraag, het bestaande kaarsmodel is leuk, maar volstrekt ongeschikt vanwege de grote lengte in verhouding met het kapje voor populaire armaturen van veel bureulampen. Op de foto zie u de orginele SI333 van Jielde met een E14 bollampje. Uw kaarsvariant is dus volstrekt ongeschikt vanwege de lengte. Dit geldt eveneens voor de op de foto afgebeelde Artemide Toleme met E14 fitting. Ik heb er eens over gebeld in het verleden maar het werd niet serieus genomen en afgeschoven naar de ontwikkelaars en dat was niet hun ding, dus geen fatsoenlijk antwoord gehad, ook niet naar herhaalderlijk aandringen, dit was zeer fustrerend.

Ik heb alles van HUE huis, zo’n 80 smartlampen in verscheidene kamers en settings. Grote ontbrekende is de HUE E14 bolformaat. Het is toch te gek voot woorden dat ik moet uitwijken naar Ikea, u concurrent, die op dit gebied zijn zaken wel voor elkaar heeft
Mijn vraag

Tevreden op het moment dat jullie de klant echt serieus gaan nemen in plaats ze met een dooddoener af te schepen

Hieronder een plaatje van een paar high end lamp armaturen, waar ik er meer van hen en die ik graag van HUE wil verzien. Dat kaarslampje is leuk maar in lengte veel te lang voor dit soort armaturen van ondere andere Hielde en Artemide

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Twan van den Hurk