Klacht: Betreden onbevoegd terrein

op 28 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte, vanmiddag zag ik dat er een pakket van UPS bij de voordeur stond. De UPS chauffeur is op onbevoegd terrein geweest gezien wij een gesloten hek plus een bord met verboden toegang bij de ingang hebben staan. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de chauffeur bij tot onze woning is gekomen. Ook heb ik geen handtekening voor ontvangst gezet.

Ik wil aangifte hierover bij de politie doen vanwege het betreden van een verboden gebied.

Ik verwacht op erg kort termijn uw reactie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:48 geantwoord