Klacht: Betalingsregeling

op 13 juli 2017 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog steeds niet opgelost. Infomedics is een bedrijf dat echt alleen zakelijk is, zich absoluut NIET kan inleven in een persoon, alleenstaand, 3 kids en zich 3 slagen in de rondte werkt. Zo komen mensen in de schulden!

Onvriendelijke klantenservice. Altijd zelfde afzender. Niet flexibel en niet oplossingsrichting. Ik heb een rekening van €555,43 die ik in 8 termijnen MOET betalen. Ik kan dat per maand niet missen! Ik kan dan geen eten kopen voor mijn 3 kids en ik kan niet op werk komen.

Op de Facebook pagina van Infomedics zie ik alleen maar negatieve reacties mbt betalingsregeling treffen.
Als ik Google op infomedics ook alleen maar negatieve reacties.

De klantenservice is 1 drama. De afzender is altijd dezelfde naam, lijkt mij erg raar.
Ik heb aangegeven het niet te kunnen betalen. Dan krijg ik Herinnering kosten, die kan ik dan al helemaaaaal niet betalen. Dan wordt het doorgestuurd naar een incassobureau met nog meer kosten. Het grappige is dat ik bij een incassobureau WEL IN 18 TERMIJNEN kan betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik kan €100 lenen. Dat betaal ik voor 28 augustus. Het restbedrag in 12 termijnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

Bericht van Infomedics

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Stolk, Wij hebben uw klacht reeds in behandeling genomen en hierop gereageerd. Met vriendelijke groet, H. van Groning

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 25 juli 2017 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamstolk