Klacht: Betalingsregeling

op 11 juli 2017 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Onvriendelijke klantenservice. Altijd zelfde afzender. Niet flexibel en niet oplossingsrichting. Ik heb een rekening van €555,43 die ik in 8 termijnen MOET betalen. Ik kan dat per maand niet missen! Ik kan dan geen eten kopen voor mijn 3 kids en ik kan niet op werk komen.

Op de Facebook pagina van Infomedics zie ik alleen maar negatieve reacties mbt betalingsregeling treffen.
Als ik Google op infomedics ook alleen maar negatieve reacties.

De klantenservice is 1 drama. De afzender is altijd dezelfde naam, lijkt mij erg raar.
Ik heb aangegeven het niet te kunnen betalen. Dan krijg ik Herinnering kosten, die kan ik dan al helemaaaaal niet betalen. Dan wordt het doorgestuurd naar een incassobureau met nog meer kosten. Het grappige is dat ik bij een incassobureau WEL IN 18 TERMIJNEN kan betalen.

18 termijnen betalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 11 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Geachte mevrouw Stolk,

Naar aanleiding van uw klacht kunnen bericht ik u het volgende.
Om u tegemoet tekomen kan ik u een maand uitstel van betaling geven. Dit houdt in dat de vervaldatum 6 september 2017 wordt.
Ik adviseer u deze maand (juli 2017) en volgende maand (augustus 2017) te betalen wat u kunt betalen en uiterlijk 6 september a.s. contact op te nemen voor het treffen van een betalingsregeling voor het restant. Het maximale wat ik u kan aanbieden is een regeling van 8 termijnen voor het bedrag wat dan nog openstaat.

met vriendelijke groet,

Heleen van Groning

Infomedics

Heeft op 12 juli 2017 om 04:40 geantwoord

Ik snap werkelijk niet dat er geen rekening wordt gehouden met een alleenstaande moeder met 3 kids. Ik heb het geld niet. Maximaal €25,- per maand kan ik missen. Waarom kan Infomedics niet menselijk zijn? Er wordt puur gekeken naar het financiële. Dus omdat ik het niet kan betalen kom ik hierdoor in de schuld

Bericht van Infomedics

1 maand geleden - Beste mevrouw Stolk, Zoals reeds aangegeven willen wij u tegemoet komen, door de betaaldatum van de nota uit te stellen tot 6 september 2017 en bieden wij u de mogelijkheid tot die tijd te betalen wat u kunt betalen. Het maximale wat wij u kunnen aanbieden van het restant bedrag is een regeling van 8 termijnen. Helaas kunnen wij u op een andere manier niet helpen. Met vriendelijke groet, H. van Groning Infomedics

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamstolk