Klacht: betalingsonderzoek

op 15 februari 2018 over ING in de categorie Banken

beste lezer
ik ben Abdulla en ik woon in Ittervoort 6014 cx molsveld 9
mijn probleem dat mijn vrouw ging op 28 jan geld opnemen 1000 euro van ing kantoor roermond toen zij heeft andre bedrag gekozen en 1000 getypt maar verder snap ze niksmeer want ze spreekt weinig nederlands dus ze heeft stop geklikt en de pasie nemen maar toen ik heb op de aap gecontrolered de 1000 euro waren weg van mijn rekening dan heb ik met de klantservice gepraat en hij zei dat moet ik 10 dagen wachten voor de onderzoek
en hij zei het boekingsonderzoek op 31 jan voor mee gestart
vandaag praat ik met de service kantoor en hij zei dat moet ik ook 10 dagen wachten
wat moet ik doen
ik moet betalen voor de huur voor mijn huis en ik heb niet genoeg geld en ik ben een klant bij ing bank dus kunt u mee helpen
mijngegevens ; nl 62 ingb 0678 0364 70
pasnummer 835A789 tot 02-2023

ik wil mijn probleem oplossen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 15 februari 2018 om 20:25 geantwoord

Beste heer Abdulla,

Dat klinkt als een vervelende situatie.

Ik begrijp dat jouw vrouw geld zou opnemen, maar dit heeft geannuleerd. Jammer dat het toch is afgeschreven. Wanneer dit zo is wordt er inderdaad een boekingsonderzoek gestart om te kijken of dit klopt. Als dat zou is dan wordt het geld teruggeboekt.

Helaas heb ik via dit kanaal geen inzicht en daarnaast zal jouw vrouw zelf hierover contact op moeten nemen, als dit haar rekening betreft. Je kunt haar wel helpen met het voeren van het gesprek. We zijn nog tot 21.00 uur te bereiken op telefoonnummer 020 22 888 88. Wij zijn nog tot 21.00 uur te bereiken via de Chat en Facebook/Twitter.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ABDULLA