Klacht: betalingsherinneringen die niet kloppen en onduidelijke overzichten

op 26 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb H&M nu al 2x gemaild over het feit dat ik achterstallige betalingen open zou hebben staan. Telefonisch contact is ook al bijna niet mogelijk.
Ik heb betaligen gedaan, maar die vind ik ook niet terug in ‘mijn H&M’. Kortom wat een slechte klantenservice! Wat is er aan de hand H&M??

Gewenste Oplossing:

Als de bestel- en betalingsoverzichten overzichtelijk zijn en ze ophouden met betaalherinneringen te sturen terwijl ik allang betaald heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JustineMuller