Klacht: Betalingsherinnering ten onrechte van de The Cloakroom

op 27 september 2016 over The Cloakroom in de categorie Kledingwinkels

Box met kleding online besteld ,op 18 augustus de dag dat ik thuis kwam van vakantie gelijk het bedrag overgemaakt €510,00 dit zelfs nog €0,95 meer dan het nota bedrag van €509,05 .

het bedrag staat duidelijk op mijn afschrift inmiddels 2x gecheckt maar ik krijg nu toch onplezierige mailtjes van Cloakroom en totaal geen reactie op mijn verstuurde mail met daarin tekst en uitleg dat ik wel zeker het bedrag heb betaald en zelfs nog €0,95 meer en natuurlijk de datum van betaling dus het lijkt mij simpel om even deze gegevens te controleren.

nu willen ze het gaan uitbesteden aan derden met al de bijkomende kosten van dien ,nu weet ik dat ik alles kan overleggen qua betaling dus laat maar komen ,maar toch mijn tijd is kostbaar en dit besteedt ik liever aan belangrijke dingen .

Ik heb The Cloakroom verzocht mij dus ook niets meer toe te sturen daar ik met zulke bedrijven niets te maken wil hebben.

Hun zaken op orde brengen en klanten in mijn geval ex klant niet lastig vallen met hun problemen (organisatorisch)

Alle klachten die gemeld zijn door H-D