Klacht: Betalingen niet verwerkt

op 19 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

3 betalingen betaald (op tijd), maar krijg nu brieven dat deze niet verwerkt zijn, terwijl ik deze op 8 september al betaald heb. Ingelogd op Klarna en daar is de betaling ook niet verwerkt.. Slechte zaak, zijn ook slecht bereikbaar! Ik heb als bewijs ook de Rabobank IDEAL betalingen.

Update 19-09-2017 : 18:49
De betalingen zijn verwerkt ECHTER staan er bij alle 3 de facturen dat ik aanmaningskosten van €13,50 moet betalen?! VREEMD! de Berschka betaling moest op 15-9-2017 betaald worden en is op 8 september betaald!!!!!

De facturen van de Zara heb ik ook binnen de gestelde termijn betaald op 8 september met IDEAL en deze moest ik op deze dag betalen.

Dat mijn betalingen verwerkt worden en dat de aanmaningskosten eraf worden getrokken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 20 september 2017 om 08:30 geantwoord

Beste Miranda,

Wat vervelend dat u herinneringen heeft ontvangen voor facturen die reeds waren betaald. Karna heeft een storing gehad waardoor de betalingsverwerking vertraagd was. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot deze vertraging. Natuurlijk heb ik de aanmaningskosten voor u verwijderd waardoor uw facturen nu betaald zijn.

Door in te loggen op klarna.nl of in de Klarna app kunt u dit ook terug zien.

Ik wens u nog een mooie dag toe!

Groet, Astrid

Alle klachten die gemeld zijn door gwn__miir