Klacht: betalingen abbonement

op 06 februari 2018 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hierbij wil ik in beklag gaan tegen Hollands nieuwe. Ik ben de afgelopen periode door een hel gegaan door mijn privé omstandigheden, maar toch m’n best gedaan om de betalingen te verrichten. Ik had een dubbele betaling verricht bleek later en daarom gestorneerd. Nu bleek later dat Hollands nieuwe zei dat er een betaling open stond van 4 maanden geleden. Doordat ik elke maand betaalde en mijn abonnement werkte was ik hiervan ook niet op de hoogte. Zij geven aan dat ik een sms hierover heb gehad, maar dat is niet waar en bovendien 4 maanden een bedrag niet betalen is ook niet realistisch. Zij hebben een fout gemaakt in hun administratie en nu willen ze mij daarvoor straffen en toen ik eruit wilde komen met ze werd er geen enkele menselijkheid getoond of waardering voor mij als 2 jarige klant. Ik werd behandeld als een wanbetaler terwijl bekijk mijn betaalbewijs. Later werd er weer gezegd dat ik niet goed had overgemaakt maar ik heb nooit een betaling vanuit hun terug gestort gekregen. Ik mocht in bezwaar gaan en dat deed ik. Ik informeerde via de chat wat de procedure was. Later ontving ik een brief dat ik naar incasso ben gestuurd en ook nog eens aangemeld voor preventel, dus ik kan nu geen abbo meer nemen. Ze hebben mij dus niet verteld dat ik eerst moet betalen voordat ik in bezwaar ga. Slechte communicatie opnieuw.

Wanneer ik word behandeld als een mens en een klant die nog een maandje haar abbo uit moest zitten. Ik wil dat er goed uitgezocht word wat er Mis is gegaan en ik wil betalen wat ik moet betalen geen wrede extra kosten of melding bij preventel. Ik was altijd tevreden over Hollands nieuwe en nu mijn abbo bijna voorbij is doen ze zo lelijk. Normaal komt een provider met een leuk aanbod de maand voor het einde van je abbo zodat je klant blijft maar misschien dat hn geld problemen heeft en daarom zo lelijk moet doen tegen een klant

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannegrace