Klacht: Betalingen

op 07 september 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben op 25 juni 2018 lid geworden bij jullie. Ik heb gekozen voor het Basic Fit smart abonnement van 19,99 euro. Ik heb toen gevraagd om het hele bedrag van 239,88 euro onmiddelijk in één keer te betalen. Ik heb bij de aanvraag van mijn lidmaatschap niet gevraagd voor een extra optie. basic fit heeft ondertussen 119,60 euro van mijn rekening gehaald in Juni en in augustus nog eens 180,16 euro. Als ik alles bij elkaar tel zou dit normaal 19.99×12239.88 euro moeten zijn maar ik heb 299.76 euro betaald. Ik heb al meerdere keren met Basic fit contact opgenomen maar er komt geen verandering in. Hierdoor stuur ik een klacht ze proberen alles aan de kant te schuiven. Graag zou ik de 59.58 euro die ik te veel betaald heb terug op mijn rekening zien verschijnen zo niet wil ik een duidelijke berekening van jullie krijgen en een verklaring waarom de prijs die ik betaald heb wel zou moeten kloppen.

Te veel betaald bedrag terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 september 2018 om 08:54 geantwoord

Beste Elise,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken.

Super vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is ontstaan betreft jouw betalingen. Ik heb dit gelijk voor je nagekeken.

In onze administratie kan ik zien dat de extra op jouw lidmaatschap reeds is beëindigd, per 1-8-2018. Dat was gelukkig al geregeld. Helaas is de financiële correctie niet juist verwerkt. Excuses hiervoor.

Ik heb dit alsnog gelijk voor je in orde gebracht. Het teveel betaalde bedrag van € 59,88 laat ik terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Dit bedrag zal binnen 15 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.

Ik hoop dat ik je hiermee naar tevredenheid heb kunnen helpen.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Chantal van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Elise Michiels