Klacht: Betaling verzendkosten bij retourzending

op 27 september 2016 over www.eurotops.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij u besteld stretchbroek in dubbele set 79,99 euro. Ook een leren portemonnaie met muntsortering 19,99 euro.
De stretchbroeken houden wij, die zijn prima en worden z.s.m. aan u betaald.
De portemonnnie houden we niet, mijn man kan daarmee, i.v.m. slecht gezichtsvermogen, niet omgaan.
De portemonnaie hebben we vandaag aan u geretourneerd en moesten daarvoor 3,95 euro aan portokosten betalen.
Dat hebben we uiteraard gedaan, maar vinden dat niet juist, temeer daar we ook al 5,99 euro aan verzendkosten hebben betaald.
Gaarne uw antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als u inziet dat het niet eerlijk als je als klant bij een retourzending ook al portokosten moet betalen. Niet erg klantvriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar www.eurotops.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Heeringa-van der Lans