Klacht: betaling van vervoerskosten

op 22 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Ik had een bestelling gedaan van boeken.Maar doordat mijn zoon van school is veranderd had ik deze bestelling geannuleerd.
Maar ik bleef facturen ontvangen om deze te betalen.Na meerdere malen hun aan de lijn gehad te hebben kreeg ik pas bij het laatste telefoongesprek te horen dat ik deze moest betalen.Konden ze dat niet ddl zeggen bij het eerste telefoongesprek???Bij het laatste telefoongesprek bleven ze dreigen dat ik de vervoerskosten moet betalen terwijl ik op tijd geannuleerd heb.het staat ook bij hun genoteerd dat het geannuleerd was en dat de boeken ook bij hun terug zijn.Ik moet toch niet opdraaien voor fouten die in hun bedrijf gemaakt worden.Het is maar een bedrag van 3,95 maar zo kan ik blijven betalen.En ook het telefonisch contact was alles behalve professioneel.Heel onbeleefd!!!!!!Hij weigerde ook zijn verantwoordelijke door te geven!!!

Ben tevreden als dit bedrijf op de hoogte gebracht wordt van dit voorval!En dat ik mijn onkosten terug betaald krijg!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabrina 1972