Klacht: Betaling terug gestuurd incasso bureau

op 17 maart 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

op 07-03-2017 heb ik eeb betaling gedaan aan Klarna welke ik op 17-03-2017 terug gestort nog de zelfde dag krijg ik twee brieven met twee keer het bedrag terwijl ik maar een keer gebruik heb gemaakt van de Webshop Twoo welke volgens mij ook alles aan hun laars lapt ik vind dit echt een grote leugen ik betaal ook al staat er geen factuur nummer bij is het volgens mij zeer eenvoudig om het terug te vinden en ben dan ook van mening dat deze duidelijk uit zijn op extra geld te kunbnen ontvangen bij het opvragen van de factuur krijg ik ook maar een factuur dus aan alle kanten klopt er niks van

ik zal wederom €10 overmaken en daar mee is de kous af geen extra kosten en excuus voor het gedrag van Klarna medewerker die mij nog geen eens te woord kan staan met een beetje fatsoen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 21 maart 2017 om 10:16 geantwoord

Beste meneer Bierhoff,

In uw klacht geeft u aan dat u de factuur op tijd heeft betaald maar dat het bedrag teruggestort is. Tevens geeft u aan dat u voor één bestelling twee facturen heeft ontvangen.

Vervelend dat het betaalde bedrag weer teruggestort is! Meestal wordt een bedrag automatisch terugbetaald (naar het rekeningnummer dat gebruikt is bij de betaling) wanneer de omschrijving van de betaling niet overeenkomt met de betalingsomschrijving van de factuur.

Ik zie terug dat u inmiddels contact hierover heeft gehad met mijn collega's. Zij hebben gevraagd om een betaalbewijs in te sturen. Zodra zij dit betaalbewijs hebben ontvangen, zullen zij u verder helpen.

Ook zie ik terug dat mijn collega's de tweede factuur hebben gepauzeerd om hier navraag over te doen bij de webwinkel. Het is namelijk niet de bedoeling dat u twee facturen ontvangt over één bestelling. Wanneer zij meer informatie hierover hebben, komen zij bij u terug.

Fijne dag gewenst.

Groet, Vera

Heeft op 22 maart 2017 om 12:20 geantwoord

ik ben niet van mening dat de klacht is opgelost gezien het feit dat zij deze over hebben gezet naar hun eigen incasso bedrijf die alleen maar ropepen en niks aantonen .
Door eigen onderzoek is gebleken wanneer je bij Twoo een maand proberen aanklikt en de procedure volledig volgt blijkt dus dat je niet een maar automatisch twee maanden diensten afneemt je kan dan niet meer terug je denkt een te hebben aan geschaft maar zijn dus twee verder neen ik Klarna kwalijk mij nooit een tweede factuur te hebben gestuurd verder ben ik van mening waarom zij hun diensten verlenen aan Twoo Gezien jhet feit dat van beide kanten fouten zijn gemaakt zal ik de ¤€9,99 aan hun over maken en daarbij is voor mij de zaak gesloten verder verwacht ik van Twoo dat zij de een maand keuzen vervangen door twee of duidelijk aangeven dat er voor meerdere maanden een contract word aangegaan tevens ben ik van mening dat van alle partijen duidelijk heid miooet worden en direct twee maanden word gefactureerd dit voorkomt een hoop problemen voor mij is dit de beste oplossing ig geen extra kosten betalen

Alle klachten die gemeld zijn door bierhoff