Klacht: Betaling ontvangen terwijl de boeken in hun bezit zijn

op 26 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Ik heb 2 kids die boeken via iddink besteld hebben, dit jaar hebben wij ze via kiala vezonden (hoewel vorig jaar ook verzonden werde via kiala…. daar ze bleven liggen op de school en de school ze even vergeten waren)
nu krijg ik mail en per schrijven een paar dagen later brief met de factuur ter betaling.
Op de zelfde dag van de ontvangen mail krijg ik ook een mail dat er 1 pakket van de kids is aangekomen, toch zaten ze samen in 1 verzending , met beide documenten…
verder is er geen beschrijving van de ongebruikte , onbeschadigde curssus die ik ook in het pakket terug gezonden heb

Elk jaar is er miserie bij de boeken en cursussen,
van het niet ontvangen, geleverd 1km verder in de straat, waar ik huis aan huis moet gaan vragen... omdat ik een geschreven briefje met fouten in de de brievenbus vindt van de persoon die het leverde, tot aandrang brieven elk jaar ter betaling, terwijl ze ... op school bleven liggen, en we onze nieuwe bestelling niet kregen....zolang ik niet betaalde!!!.... tot nu de al verzonden boeken via kiala waar ik een bewijs van heb.

Dus ik zou niet weten wanneer ik tevreden ben, zonder stress!!....

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door het zoveelste slachtoffer