Klacht: betaling is nog al moeilijk

op 24 juli 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met een betaalpas ken je niet betalen

Gewenste Oplossing:

Ik heb een betaalpas van sns en ing

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 25 juli 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bese mevrouw Hoesen, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over onze betaalwijzen. U kunt betalen na ontvangst tot een bedrag van € 30,00. Voor hogere bedragen vraag ik u vriendelijk vooraf te betalen via iDeal, PayPal of creditcard. Indien u er niet in slaagt uw bestelling te plaatsen kunt u deze ook doorgeven via sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Wij zullen de bestelling dan voor u plaatsen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door lia hoesen
x