Klacht: betaling boeking vaste gasten

op 28 februari 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte Lezer,
Afgelopen vrijdag heb ik een boeking telefonisch gedaan voor een midweek eemhof. Vanwege familie omstandigheden zit ik nu 2 week in het buitenland. Tijdens de boeking heb ik gevraagd als ik de betaling ook kan doen bij aankomst de dame in kwestie vertelde dat ik maandag de debiteuren afdeling moest bellen. Dit heb ik ook gedaan maar werd behandeld dat ik niet te vertrouwen ben. Het komt er op neer dat ze geen betalingen doen bij aankomst vanwege mensen die niet komen opdagen begrijpelijk dat ze grenzen trekken. Maar laat ze eens naar het boekingsverleden kijken afgelopen 6 maand ben ik 6 keer geweest op een centerparcs in Nederland. En dus kom ik de 7 de keer ook wel want mijn zakelijke afspraken gaan gewoon door. Het was echt niet mogelijk om daar te betalen dus zei ik annuleer mijn boeking maar. En toen was het wel mogelijk. De conclusie is kijk eerst naar de klanten die boeken voor dat er al een beslissing wordt genomen. Ik kom er met veel plezier maar als ik niet serieus word genomen of mij wordt verteld dat ik niet te vertrouwen ben dan kom ik hier niet weer.

Een excuses van centerparcs en een tegemoetkoming tijdens mijn verblijf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 februari 2017 om 12:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Denniswijsbeek