Klacht: Betaling

op 10 september 2018 over Snappcar in de categorie Vervoersbedrijven

Ik heb meer kilometers gemaakt en ik moet gaan betalen dat wel logisch is. Ik zag op mijn rekening een zekere AYDEN een bedrag van € 25,30 wilde gaan incasseren. Ik heb geblokkeerd want ik weet niet wat en wie die bedrijf is. Ik krijgt geen email of telefoon of een brief van Snappcar om mij te vertellen dat op een dag een bedrag zou worden geincaseerd. Niets totaal niets geen brief of mail of een telefoontje terwijl zij al mijn gegevens hebben. Een paar weken is het voorbij en ineens krijgt ik een email van een Collectmaster en die vertelde mij dat Snappcar onlangs aanmaningen en brieven geschreven en dat ik niet reageerde. Ik dacht wat is dit nou zeg en ineens moet ik de incasso kosten ook nog gaan betalen. Mooi niet he? Hoe komt die Collectmaster aan mijn email?

Snappcar hoort zijn werk goed te doen, namelijk diegene die nog moet gaan betalen te gaan benaderen. Stuur hun een brief en factuur wat er nog betaald moet worden en dat op een dag wordt dat bedrag geincaseerd .
Zo weten de mensen waarover het gaat en niet zomaar iemand het bedrag van je rekening af te halen. En als die persoon niet reageert kan je ze ook telefonisch bellen.Tenslotte heb Snappcar al je gegevens.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snappcar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angin2112