Klacht: betaling

op 26 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag een bestelling gedaan op mijn rekening staat dat het is afgeschreven maar op h&m zelf staat dat de betaling is mislukt en ik weer opnieuw moet betalen dit is nu al 2 keer gebeurd. 2 weken geleden ook al dat geld is blijkbaar zoek. nu heb ik net naar h&m gebeld en zij zeggen at het gewoon is overgemaakt en dat het allemaal goed komt maar dat zeiden ze de vorige keer ook. ik ga vanaf nu ook niks meer online bij h&m kopen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn kleding binnen krijg en me vorige betaling zoals belooft terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jillian1223