Klacht: Betaling

op 22 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb geld overgemaakt daar basic fit omdat ik dacht dat dat kon en had me aangemeld bij de live groepslessen en die moet je eenmalig pinnen bij de club dat wou ik doen en toen zeide ze dat dat niet kon want had het bedrag nog open staan en moest naar de klanten service bellen ook dat heb ik gedaan en ze zeide dat ze het bedrag niet terug konden storten en hebbe me doorverwijst naar een ander bedrijf die zeide dat ze vaker klachten hadden over dat probleem en dat het bij basic fit lag ik heb een mail gestuurd maar nog niks terug gehad nu kan ik dus niet sporten en kan ook niet me eenmalige 7,95 betalen wat dalijk ook op gaat lopen

Wanneer dit opgelost is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

2 maanden geleden - Beste Melanie, Bedankt voor je bericht. Als ik jouw lidmaatschap bekijk zie ik dat er een bedrag open staat van €79.95. Het bedrag bestaat uit de maanden juli, aug, sept en oktober + groepslessen. Welk bedrag heb jij precies overgemaakt en kan jij hier een betaalbewijs van sturen zodat ik dit kan nakijken voor je ? Jij kunt het betaalbewijs sturen naar social@basic-fit.com. Ik zie jouw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 oktober 2016 om 08:19 geantwoord

Beste Melanie,

Daar wij geen reactie meer van jouw hebben ontvangen ga ik deze klacht sluiten. Mochten wij jouw nog steeds kunnen helpen dan kan jij een mail sturen naar social@basic-fit.com.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Melanieleo95