Klacht: Betaling

op 26 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo, ik train al sinds maart bij basic fit.
Er was toen een actie van nu inschrijven is een maand gratis trainen. Nou na een maand later, keek ik op het scherm van basicfit waar je kan zien of je een openstaand schuld hebt en dat was er niet, weken later ook niet. Tot ik niet meer naar binnen kon en ik keek of ik een schuld open had staan stond er opeens dat ik 2 maanden schuld heb.
Terwijl er eerst niets stond, ik verwachtte 1 maand. Ik snap niet hoe jullie hierbij komen. Graag wil ik weten wat er aan de hand is zodat ik mijn betaling kan doen en gewoon verder kan trainen.

Dat het juiste bedrag er nu op staat.
Het gaat op lidnummer : 11429005

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 mei 2016 om 13:56 geantwoord

Beste Chahid,

Bedankt voor jouw bericht.

Op het moment dat jij hebt gekeken was er inderdaad nog een sprake van een openstaand bedrag. Een dag later kregen wij van jouw bank de melding dat de automatische incasso niet was gelukt. Hierdoor was het ook niet mogelijk om de maand mei te incasseren. Voor nu staat er een extra incasso ingepland die de maanden april, mei en juni zal gaan afschrijven. Jij hoeft hiervoor niets te doen en jij kan nu gewoon komen sporten.
Mijn excuses voor het ongemak.

Nathalie van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Chahid, Zoals eerder is vermeld wordt het openstaande automatisch geïncasseerd en hoef jij niets te doen. Jij mag gewoon komen sporten. Met vriendelijke groet, Nathalie van Basic-Fit

Heeft op 27 mei 2016 om 14:48 geantwoord

Dat vraag ik niet. Mijn vraag is hoe zit het nu met de openstaande schuld ik heb geen groot inkomen dus ik moet weten wat mij te wachten staat.

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Er zal een bedrag van €71.94 worden afgeschreven voor de maanden april, mei en juni. Met vriendelijke groet, Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Basic1200