Klacht: betaling

op 06 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg een herinnering van een betaling die al is betaald , ik gebeld . krijg ik n email adres waar ik naar toe moet mailen . want in het scherm stond dat betaald . dus de klant moet er achteraan ipv het klantencontact. ik gemaild . en dan totaal geen antwoord krijgen dat de mail is ontvangen niets!! ik vind dit bedrijf erg klant onvriendelijk

Gewenste Oplossing:

zou graag een bevestiging krijgen dat het in orde is gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kaart1960
x