Klacht: betaling

op 06 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik kreeg een herinnering van een betaling die al is betaald , ik gebeld . krijg ik n email adres waar ik naar toe moet mailen . want in het scherm stond dat betaald . dus de klant moet er achteraan ipv het klantencontact. ik gemaild . en dan totaal geen antwoord krijgen dat de mail is ontvangen niets!! ik vind dit bedrijf erg klant onvriendelijk

zou graag een bevestiging krijgen dat het in orde is gemaakt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS