Klacht: Betalen voor niet gewilde diensten

op 25 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 keer 7,50 moeten betalen voor een dienst die ik niet heb gebruikt of wil gebruiken.

Intussen heeft een medewerker van myvodafoon deze zg. diensten stopgezet en mij verzocht hierover een klacht in te sturen

Ik weet niet minuten er in mijn abonnement zitten

Gewenste Oplossing:

Als deze betalingen worden kwijtgescholden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adriaanvanveggel