Klacht: Betalen voor kwijtraken boeken door Iddink

op 03 oktober 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Mijn zoon heeft begin van het schooljaar 2016!een boekenpakket ontvangen van Iddink. Daar zaten drie boeken bij die uit elkaar vielen. Deze hebben wij vervangen gekregen. De drie boeken heb ik retour gestuurd.

Eind van het schooljaar levert mijn zoon netjes alle boeken in en krijgt hij opeens te horen dat de drie boeken niet zijn ingeleverd. Dat klopt, ik had ze al acht maanden geleden retour gezonden.

Kort daarna ontving ik een facuur voor €75 voor de drie zogenaamd ontbrekende kapotte boeken. Ik opgebeld en kreeg als antwoord dat ik dan maar moest bewijzen dat ze zijn opgestuurd. Dat bewijs heb ik natuurlijk na acht maanden niet meer. Zolang niks van ze gehoord dus ging er vanuit dat de boeken netjes terug zijn geleverd.

Iddink gezegd dat ik niet voor geretourneerde afgekeurde boeken ga betalen maar ze blijven me lastig vallen met incassos etc.

Wat kan ik hier tegen doen?

Hartelijke groet,

D. Steen

Als de factuur vervalt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Steen