Klacht: betalen voor iets dat ik niet heb

safca op 25 februari 2021 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb 12 oktober 2020 een bestelling gedaan bij eddys eindhoven , voor dat ik de bestelling binnen kreeg wist ik dat het retour moest ik heb contact opgenomen met ze om te vragen of het geannuleerd kan worden dit kon niet omdat de bestelling onderweg zou zijn , ze adviseerde mij om het pakket retour te doen of te weigeren aan de deur dit heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik maar geen bevestiging dat mijn pakket retour is. ik heb meermaals contact gehad maar ze bleven zeggen dat ze het niet hadden ik heb vervolgens contact gehad met trunkrs ( de leverancier) ik heb 5 verschillende mensen van hun gesproken en allemaal zeggen ze dat het pakket gewoon retour is gegaan naar eddys . nu kreeg ik meermaals een waarschuwing van klarna omdat ik moet betalen ik heb weer contact gehad met eddys maar hun zijn veelste laks met dit soort dingen ze nemen gewoon geen contact op en nemen ook de telefoon niet op nu moet ik 89,99 betalen ( inmiddels betaald anders krijg ik aanmaningen) belachelijke service dit en het contact met hun is helemaal belabberd

ik ben tevreden als ik mijn 89,99 terug krijg aangezien ik niks in handen heb en ik betaald heb voor niks

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door safca