Klacht: Betalen voor hun fouten

op 01 oktober 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Onze zoon is vorig jaar van school gewisseld en heeft 2 keer een pakket boeken besteld. Eind van het jaar moesten beide paketten ingeleverd worden.
Een goed boek kreeg hij terug omdat het dubbel was en ze zeiden doe maar weg. De gene die de boeken in nam dacht niet na dat het best wel zou kunnen dat er boeken dubbel zijn als je 2 pakketten inlevert.

Het boek hebben we inmiddels niet meer, maar weken later krijgen we alnog een rekening voor dit boek. Heel moeilijk met ze in contact te komen. Naast dat het hun fout is, hebben we ook een verzekering voor beschadigde en verloren boeken.
Als antwoord krijgen we alleen dat het om een beschadigd boek gaat, op de factuur staat duidelijk een niet ingeleverd boek. Het beschadigde boek is dan ook niet meer verzekered.

Het enige wat we krijgen zijn herinneringen die oplopen. Inmiddels de rekening onder protest betaald om verdere schade te beperken

Als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BozeIddinkklant