Klacht: Betalen in termijnen

op 12 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij u een bestelling geplaatst.deze ook gekregen.toen was ik te laat met betalen dmv vakantie.krijg ik €10 er bij.ik bel en vraag of ik het in twee of drie keer kan betalen omdat dat bedrag mij in een keer ye veel is.word stug gezegd nee dat kan niet want het bedrag moet voor de 19 dr overgemaakt zijn.ja ik kan een gedeelte betalen maar niet ineens.
Wat kunnen jullie hier aan doen???

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel blij zijnals ik dat bedragvan €107,61 in twee of drie keer kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 12 september 2016 om 18:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Geerlings,
Bedankt voor uw bestelling bij bonprix. U hebt een vraag over uw openstaande saldo van € 107,61. Het is inderdaad niet mogelijk in termijnen te betalen zonder extra kosten. Het aanmaningsproces verloopt volledig automatisch. U kunt er wel voor kiezen nu alvast een deel over te maken. Op 26 september wordt opnieuw een bedrag van € 10,00 aanmaningskosten in rekening gebracht wanneer dan nog niet het volledige bedrag is voldaan. Vervolgens hebt u drie weken om het resterende bedrag te betalen. Is ook dan de betaling nog niet gedaan, dan wordt een bedrag van € 20,00 aanmaningskosten in rekening gebracht. Daarna hebt u nog drie weken de tijd om het saldo te voldoen, alvorens het dossier wordt overgedragen aan een incassobureau.
Het is dus mogelijk om in enkele termijnen te betalen, maar houdt u daarbij dus wel rekening met de extra kosten en de beperkte tijd.
Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Esther48