Klacht: Betalen in de winkels

op 29 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik was vandaag bij kruidvat Doetinchem ik had alleen contant geld en toen werd er gezegd volgende keer graag pinnen ivm onze veigheid nou onzin vind ik dat je geld niet aan wilt pakken maar de producten die de klant vast heeft gehad en wie weet welke klanten nog meer en het personeel zelf ook nog een met in de vakken zetten dus dan raak je toch ook meer andere dingen aan waar meerdere mensen aan hebben gezeten ik vind dat dit niet gevraagt mag worden en dat contant betalen zonder commentaar ook gewoon moet kunnen er zijn ook mensen die financieel niet anders kunnen dan contant betalen dan zouden zij niet meer in jullie winkels kunnen komen nu schandalig en ik weet waar over ik praat ik zit in de schoonmaak en loop waarschijnlijk nog meer risico dan jullie personeel
Hoop echt dat jullie dit aan pakken want vind het te gek voor woorden dat dit gebeurt in jullie winkels je leest het zelfs op Facebook

Als dit veranderd wat hier boven mijn klacht is en je meerdere verhalen hierover leest zoals op Facebook

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silvia Nijenhuis