Klacht: Betalen en service naar klanten

op 05 september 2015 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste Basic-Fit,

Ik vind het jammer te moeten lezen dat ik geen schuttingtaal of scheldwoorden mag gebruiken in deze tekst. Ik zal het daarom ook netjes proberen te houden.
Een jaar geleden ben ik lid geworden bij jullie. Basic-Fit chasséveld werd geopend en dat was dicht bij mijn huis dus erg prettig.
Uiteindelijk besloot ik in juni al om te stoppen, ik heb meerdere malen gebeld en een mail gestuurd. Ik ben een aantal keren naar de balie van de basic-fit gegaan om iemand gesproken die daar werkte. Er werd mij verteld dat het allemaal opgelost zou worden en ik zo snel mogelijk uit zou worden geschreven.
Wat ik gek vond is dat ik nog steeds geen bevestigingsmail of ander bericht gekregen had.
Ik ben toen nog eens naar de balie van de basic fit gegaan omdat ik er toch wel erg klaar mee was, na al die pogingen was het namelijk nog steeds niet gelukt. Er werd mij verteld dat mijn abonnement nog door liep tot oktober. En daardoor moet ik dus 4 maanden extra betalen aan jullie zonder dat ik ooit mijn pasje nog gebruikt heb.

Nu probeer ik jullie vandaag weer te bereiken door te bellen. Wordt er gezegd; op dit moment zijn wij gesloten.
Maar op de site staat toch echt dat Basic fit Breda van 09:00-16:00 geopend is, en ik heb naar die vestiging gebeld en niet naar het klantennummer.
De klantenservice is namelijk alleen maandag tot en met vrijdag.

Graag wil ik nu van jullie vragen om een coulance te bieden naar mij toe, kan ik überhaupt nog iets van dat geld terug zien? Want er wordt iets beloofd en ik wordt gerustgesteld maar vervolgens wordt er niks aan gedaan, dit valt mij erg tegen.
Ik hoop duidelijk genoeg te zijn, en verwacht nu wel een goede service van jullie.
Alvast Bedankt.

Gr, Robin

Coulance, geld terug waar ik recht op heb. !
Dat basic fit een juiste gepaste oplossing heeft en service verleent naar de klanten toe.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 september 2015 om 09:37 geantwoord

Beste Robin,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 9-5-2014 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. Ik zie dat wij jouw opzegging op 13-8-2015 hebben ontvangen en jouw einddatum is 13-9-2015.

Ik vind het vervelend om te horen dat jouw opzegging zo moeizaam is verlopen. Het is niet mogelijk om je lidmaatschap op de club op te zeggen. Wellicht dat het daar ook fout is gegaan.

Je geeft aan op 5-9-2015 te hebben gebeld naar de club in Breda. Dit is helaas niet mogelijk daar de clubs geen telefoonnummer hebben voor de leden. Je kan enkel met de klantenservice bellen en die zijn alleen bereikbaar van ma t/m vr.

Mocht je schriftelijk bewijs hebben van een eerdere opzegging dan kan jij dit mailen naar [email protected] Ik kan dan eventueel je einddatum aanpassen.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Robin1995