Klacht: betaalpas kabn na diefstal niet worden geblokkeerd

op 17 juni 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Portemonnee gestolen of verloren. Hierin zat naast geld een pas van ING Bank, van VISA en van ABNAMRO Bank. ING en VISA waren direkt met een simpel telefoontje te blokkeren. ABNAMRO wil alleen meewerken aan een blokkade van de gestolen of verloren betaalpas wanneer je een mobiel bankieren app hebt. Een tweede mogelijkheid naar een kantoor van ABNAMRO gaan. Helaas zijn deze op zondag gesloten.BETAALPAS VALT DUS OP ZONDAG ZONDER MOBIEL BANKIEREN APP NIET TE BLOKKEREN. Het zal mij benieuwen of ABNAMRO bereid is de eventuele schade voor haar rekening te nemen. Het serviceniveau van deze bank is in deze het slechtste van alle banken!!

Vandaag, zondag 17-06-18 betaalpas kunnen blokkeren

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 18 juni 2018 om 10:50 geantwoord

Goedemorgen Marjanmv,

Zojuist heb ik zowel u als uw partner telefonisch gesproken over deze klacht en u alsnog hiermee verder geholpen. Hartelijk dank voor dit prettige gesprek.

Zoals besproken ben ik erg geschrokken van het feit dat de medewerker jullie gisteren niet verder heeft geholpen. Wij zullen dit intern uiteraard oppakken om dit in de toekomst te voorkomen.

Mochten jullie verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag. Voor dit moment wens ik jullie een mooie dag toe!

Rob
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marjanmv