Klacht: Betaalfunctie geblokkeerd

op 21 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou net geld oversturen naar mijn zusje voor eten maar toen stond er betaalfunctie geblokkeerd hoe kan dit

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 juli 2017 om 20:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Yassine.

Dat is heel vervelend!

Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00-21.00 en zaterdag van 9.00-17.00:
http://bit.ly/1WWWVMW

Je kunt ook chatten van maandag tot en met vrijdag van 8.00-23.00 en zaterdag van 9.00-17.00.
Een chat kun je opstarten vanuit je Mijn ING door te gaan naar contact.

Vriendelijke groet,

Margreet
ING Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Lololol