Klacht: Betaald voor een kimono die ik niet heb.

op 10 juni 2021 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een kimono besteld bij de Hunkemöller, hier van zat de naad los en heb hem dus samen met de andere artikelen terug gestuurd. Toen een nieuwe kimono besteld en deze wel gehouden. Met het retourneren hebben zij mij echter de kimono wel laten betalen. Ik heb deze nu twee keer betaald!! Contact met ze krijgen wil niet.. heb al meerdere malen het gis probeert maar geen gehoor…

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kimono van de eerste bestelling retour wordt geslagen. En mijn betalingsplicht vervalt voor de eerste order.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hunkemoller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CJO