Klacht: betaald toetsenbord niet geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 mei 2020 kochten wij een nieuw toetsenbord voor de laptop,
netjes betaald €29.00 en daarvan een betaling- bewijs…tot zover alles goed.

Echter, bij controle of het artikel al onderweg was, bleek dit niet het geval dus namen wij via de site contact op en kregen een mail terug (in bezit) dat wij het toetsenbord al 3 weken in huis zouden hebben, met direct het excuus dat deze mail niet voor ons was en dat het artikel de volgende dag direct met de post mee zou gaan, nee dus.

Weer mail verzonden, maar nu GEEN reactie meer, ook de op de website aangegeven telefoonnummer blijkt niet te bestaan???

Daar wij een pensioentje hebben en de laptop mijn hobby is,zijn wij behoorlijk verdrietig dat zoiets mogelijk is terwijl ik heel meegaand en netjes in de mailtjes ben geweest!!

Gewenste Oplossing:

Of het toetsenbord wordt alsnog NIEUW geleverd, of per DIRECT ons geld retour!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Matto Tech International Computer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Matto Tech International Computer Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Selhorst