Klacht: betaald maar geen ticket of reservering

op 03 oktober 2017 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 2-10-2017 twee tickets geboekt via air arabia van Amsterdam-Nador voor 13-10-2017. Na betaling, heb ik geen bevestiging of ticket ontvangen.
op 3-10-2017 contact met air arabia opgenomen, maar ze konden de namen helaas niet terugvinden voor betreffende vlucht en dus kunnen we niet vliegen op 13-10-2017. volgens medewerker moet ik opnieuw boeken een mijn betalingsbewijs mailen en hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik of mijn tickets voor 13-10-2017 ontvang of mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saraben