Klacht: Betaald maar geen pakket afgegeven

op 26 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het betalen via internet en daarna het afprinten van het ontvangstbewijs was er geen barcode voor de handelaar.UPS gebeld en moest het opnieuw proberen maar ze weten beter dan dat.Dan een mail gestuurd.Mail terug gehad dat een medewerker na 1 dag contact zou opnemen.Dat was op 05/08 en tot op heden niks gehoord.Centen wel van rekening natuurlijk.Doos nog altijd hier en wij reeds terug van waar de doos naar toe moest.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en geef mij maar KIALA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mardelsur