Klacht: Betaald maar geen bevestiging

op 15 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27-07-2016 een paar fietsschoenen bestelt en na de betaling kreeg ik geen bevestiging van de bestelling maar het bedrag was wel van mijn bankrekening af geschreven ik heb direct gebeld en kreeg te horen dat ik binnen 24 uur terug gebeld zou worden maar ik werd niet gebeld heb ik 28-07 een email gestuurd maar ook hier gereactie heb ik 29-07 nog maar een keer gebeld en ook dit maal zou ik binnen 24 uur terug gebeld worden maar niks hoor heb ik 31-07 nog maar een email gestuurd maar u raad het al niks voel me belazerd

Gewenste Oplossing:

Nu wil ik eigenlijk gewoon me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 september 2016 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Krakras