Klacht: Betaald maar 1 broek zat er niet bij..

op 30 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een maand contact te krijgen met dit waardeloze bedrijf. Een maand terug twee broeken besteld. Na ontvangst zat 1 broek, De zwarte, Er niet bij. Intussen al zoveel keer gemaild en steeds standaard bericht terug dat er een technische storing is en zo snel mogelijk zouden antwoorden. NIET DUS! Maar ze kunnen wel mailen als er een betalingsachterstand is, DAT ALTIJD! Inmiddels betaald om uit de gevarenzone te zijn, Ik wens immers geen incasso. Inmiddels ben ik er klaar mee en wil ik het geld van die ene broek €13,95 terug, Want die wordt duidelijk niet nageleverd.

Gewenste Oplossing:

Als ik direct me geld terug krijg van niet geleverde broek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bombus