Klacht: Betaald en geen bevestiging gekregen.

op 21 juni 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb €598,99 betaald voor een vliegticket. Ik heb geen bevestiging per mail ontvangen. Er zijn een paar honderd recensies die zeer negatief zijn. Ik wil mijn geld terug en wil niet meer een ticket via e-Dreams. Ik had vooraf moeten Googlen. Het kan toch niet zo zijn dat je zomaar bijna €600,- kwijt bent? Het betaalde bedrag via iDeal kan je niet terugboeken. Telefonisch is eDreams niet bereikbaar, via e-mail ook niet en de chat doet het ook niet. Dit is pure oplichting. Wie gaat hier iets aan doen?

eDreams moet per direct mijn geld terugstorten. Het reserveringsnummer is 7347705656. Inmiddels heb ik contact gelegd met de Autoriteit Consument Markt (ACM). Morgen zal ik contact opnemen met de Europees Consumenten Centrum (ECC) in Utrecht, die Europees (dus ook tot in Spanje) onderzoek verricht. Als jurist laat ik het er niet bij zitten. Ik verwacht dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen met mij.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rhm