Klacht: Betaaladvertentie/auto 25euro

op 10 juli 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Marktplaats maakt het onmogelijk je auto te verkopen. Zo staat er bij kenmerken dat de gasinstallatie geen g3 installatie zou zijn, terwijl het wel degelijk een g3 installatie is. Uiteraard wil niemand een oude lpg installatie dat kost namelijk 3x zoveel aan wegenbelasting.
De auto heeft 3eigenaren prive gehad. Nou telt het rdw ook handelaren mee tegenwoordig, bij de 1 wel en de ander weer niet. Rdw register staat 5geregistreerd. Maar daar komt ie: Heeft marktplaats er even 8eigenaren van gemaakt. Je snapt wel dat mensen de advertentie zonder verder te kijken per direct weg klikken. Dit terwijl toen ik hem kocht het wel correct stond aangegeven met 4eigenaren. En ik mag het verlies nemen van de vorige 3verzonnen eigenaren. En dan niet te vergeten hoe marktplaats berichten kan laten verdwijnen.

Aangezien het bij de eerste 500bezoekers een negatieve indruk heeft achtergelaten, heeft het op dit moment geen zin meer om hem nog te koop te zetten. En al helemaal omdat de deadline tot de vakantie steeds korter word. Kunnen we nu lekker 3000km op benzine rijden(mag wat kosten) ipv voor een diesel kijken. Ik hoef hier denk ik niet nog meer verantwoording af te leggen waar je wel en geen lpg te verkrijgen is. In ieder geval marktplaats hartstikke bedankt. Jullie zien niet hoeveel je met dit soort onzin kapot maakt. Onze vakantie is bij deze compleet VERNEUKT! Maar maakt ook niet wij zijn het ondertussen wel gewent van mensen die je niks gunnen, afgunst en enz

Geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin12345