Klacht: youtube advertenties

op 13 januari 2018 over Besured in de categorie Verzekering

Besured adverteert op Youtube – maar op zo’n agressieve wijze dat ik nu iedereen adviseer zich niet bij Besured in te schrijven. De reclame (het gaat over relaties beëindigen) wordt al wekenlang bijna elke 3 minuten als onderbrekingsreclame gespeeld, en altijd aan het begin van ELK youtube programma dat ik wil bekijken. Ik zie nauwelijks andere reclames (ik kijk er bijna naar uit om andere te zien!) en ik wil dat ze er mee ophouden.

Als de reclames op youtube gestopt zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Besured over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Besured in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Besured een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Besured

Heeft op 17 januari 2018 om 12:00 geantwoord

Beste mevrouw Van Maarseveen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring over onze advertentie op YouTube. Jammer dat u niet enthousiast bent over onze advertentie. Hoewel smaken natuurlijk verschillen bedank ik u nogmaals voor het delen van uw mening.

Ik kan het mij daarnaast voorstellen dat u graag een andere advertentie zou willen zien wanneer u telkens onze advertentie te zien krijgt. Wij gaan intern dan ook na wat eventuele mogelijkheden zijn dit te verbeteren.
Omdat het een advertentie betreft om onze producten onder de aandacht te brengen kan ik u echter niet garanderen dat wij geheel stoppen met de advertenties. Wij nemen uw mening in ieder geval mee in onze evaluatie.

Nogmaals bedankt voor uw bericht en ik wens u verder een fijne dag!

Vriendelijke groet, Robert - Webcareteam Besured

Heeft op 17 januari 2018 om 12:11 geantwoord

Het gaat er niet om hoe leuk of goed de reclame is; jullie begrijpen blijkbaar niet (of het bedrijf dat ervoor zorgt dat de reclame op youtube te zien is) dat als een kijker ELKE 3 MINUTEN jullie reclame ziet en dat nu al 3 WEKEN dat die er kotsmisselijk van worden - en dat ik dus nu NOOIT bij jullie klant zal worden omdat jullie het niet eens voor mekaar krijgen om de psychologie van reclame overdaad te begrijpen. Een goed pay-per-click bedrijf zou jullie dat ook verteld hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door nietopgegeven