Klacht: Extra geld Incaseren

op 18 september 2018 over Besured in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Besured over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Besured in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Besured een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Besured

Heeft op 19 september 2018 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Talal,

Ik kan begrijpen dat extra kosten betalen nooit fijn is. Ik heb jouw klacht doorgezet naar mijn collega’s van de financiële afdeling. Zij nemen contact met je op om de situatie te bespreken. In jouw dossier zie ik dat er inmiddels een e-mail gestuurd is.

Groeten,
Erwin – Webcareteam Besured

Heeft op 19 september 2018 om 10:04 geantwoord

Dit wordt laatste jaar bij besured omdat ik vind hun dieven.
En ik heb nooit gehad bij andere verzekering.

Alle klachten die gemeld zijn door talalramadan245@gmail.com