Klacht: opgelicht kan niet opzeggen

op 15 april 2018 over Besured in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hebben in 2017 geen brief verzonden van hogere tarieven.
Komen met verhaal: is in Bulk verzonden naar de klanten via een ander bedrijf, met met een heel andere naam, en email adres. Geven geen bewijs dat de tarieven zijn verzonden. De SKGZ onze klacht ingedient, heeft mij gebeld, maar die konden ook niets doen. Ze melden he wat vervelend, wat wilt u dan dat wij nog doen.

Gewenste Oplossing:

Wil van Besured zorgverzekering af, want is veel te duur.
En die verzekering moet onder de loep, dit kan niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Besured over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Besured in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Besured een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Besured

Heeft op 16 april 2018 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Schallenberg,

Ondanks dat wij het vervelend vinden dat u na veelvuldig contact alsnog ontevreden bent, willen wij u wel bedanken voor uw melding.

Zoals wij eerder hebben uitgelegd richting u en de SKGZ zien wij echter geen reden om uw polis alsnog per 1 januari 2018 te royeren. Wij blijven dan ook bij ons eerder ingenomen standpunt. Het spijt ons u niet positiever te kunnen berichten.

Wanneer u de polis wilt opzeggen, dan is de eerstvolgende mogelijkheid per 1 januari 2019. Mocht u hier gebruik van willen maken vernemen wij dit graag per e-mail van u (info@besured.nl).

Met vriendelijke groet,

Robert - Webcareteam Besured

Alle klachten die gemeld zijn door Schallie2022