Klacht: Bestelling word niet geleverd ondanks betalen

op 01 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan bij BonPrix, netjes betaalt via Ideal. Nu komt Bonprix met een melding dat er nog een factuur openstaat. Nagekeken, alles betaalt destijds (vorig jaar) maar nu hebben ze het over alsnog een te betalen bedrag. Dit schijnt moeilijk uitgezocht te kunnen worden, en ook een factuur over waarover dit bedrag gaat, is niet aan te komen.
Maar deze laatste factuur is meteen voldaan, via de website, met ideal.
Mag BonPrix op deze gronden mijn bestelling vasthouden?

Gewenste Oplossing:

Of de bestelling moet direct geleverd worden, binnen 48 uur, zoals aangegeven op de site, of mijn geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 02 mei 2016 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Nage, bedankt voor uw interesse in bonprix. u hebt een vraag over uw bestelling van 26 april. Uw betaling van € 30,00 is inmiddels correct door ons ontvangen. De bestelling van 26 april is inmiddels vrijgegeven. U zult de bestelling binnen enkele werkdagen ontvangen. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Naga