Klacht: bestelling word gewoon niet verzonden blijft in de luchthaven hangen

op 28 december 2017 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

current
Zending gereed voor verzending

Vertrokken vanuit het land van herkomst

Aangekomen in het land van bestemming

Bezorging succesvol

Zendingsstatus Onderweg in het land van herkomst
Land van bestemming

Belgium

Land van herkomst

China

Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij

2017-12-01 15:59:11 [GMT+8]

Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten

2017-12-01 15:58:44 [GMT+8]

Zending bij het magazijn in het land van herkomst

2017-12-01 15:58:17 [GMT+8]

Zending verzonden

2017-12-01 15:23:51 [GMT+8]

Data verstrekt door CAINIAO
De traceringsinformatie hierboven is bijgewerkt Bekijk de originele traceringsinformatie
Traceringsnummer:

Winkelnaam:
ToMa Official Store

Kopersadres:
diestsesteenweg 189,tienen,vlaams brabant,Belgium verbist patrick 0032485750385
dus deze bestellig blijft daar hangen is meer dan een maaaénd en als je een mail stuurt zegt men we kunnen u geld terugstyre na openendispute ;;maar als ik dispute open kan ik ook geen klacht meer indienen

zij of hij moet zich houden aan de verkoop ;;en mij het opsturen ,,ze zijn niet waard dat ze een winkel mogen hebben inalipress

About this order

Order number: 88315948367839(Current order)

hi how long it gone take before it fly is now from 2017/30/11 i orde but nothing chanche in the order it stay fro 2017I/01/12 stil in airport in your place ??????,,, very bad services i wil complain here in belgium your store in department ,,
in the mean time i have order 2 weeks later in 2 different stores en thy fly alrady ,,en i expect it nex week or 10 days ;dont think is my first order in ali press i have order alrady many ,but first time so bad sevices , good day

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patat11