Klacht: Bestelling wel betaald 6 mnd later nog niet ontvangen

op 20 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

6 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bwillemsen

6 maanden geleden - 1707181224159320

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 december 2017 om 09:41 geantwoord

Beste klant,

Het spijt ons waar te nemen dat u het pakket niet heeft ontvangen. We vermoeden dat er sprake van een misverstand is, omdat de tracking resulaten aangeven dat het pakket op 【2017-09-06 】succesvol zou geleverd zijn.

Dit kan u ook zien door te kijken naar de recentste tracking resultaten: 【http://www.17track.net/en/track?nums=EV899900605CN&fc=03013】

Onze oprechte spijt voor het ongemak. We hebben een 2de keer nagekeken, het trackingnummer van uw pakket is correct. Wilt u nakijken of het adres dat u opgegeven had correct is:

Name: Britt Willemsen
Address Line1: van duivenvoordestraat 5
Address Line2:
City: Oosterhout
Country/Region: Netherlands
State/Province/Region: Noord Brabant
ZIP/Post Code: 4901 VT
Phone Number: 31-23548538

Als het verzendadres correct is, dan moet er tijdens de levering iets verkeerd gelopen zijn. De postbode heeft misschien het pakket bij uw buren geleverd, of aan uw voordeur geplaatst. Kan u navragen bij familieleden, medebewoners en buren of zij misschien uw pakket ontvangen hebben?

Kan u ook contact nemen met uw plaatselijk postkantoor, om verdere details te vragen van pakket met tracking # EV899900605CN 21520020108669? U kan hen ook om een schriftelijk attest vragen, dat verklaart dat u het pakket niet ontvangen heeft. Als u ons dit attest kan geven, zullen we dit rapporteren naar onze manager en hij zal zich dan over deze zaak ontfermen.

We hopen dat u met hulp van uw postkantoor het pakket terug zult vinden. We kijken uit naar uw reactie.

Alexandru
lightinthebox.com klantenservice

Heeft op 21 december 2017 om 09:30 geantwoord

We hebben attest al opgevraagd. Er is 1 deel geleverd en 2e deel niet. Attest hebben we al naar Lighinthebox gemaild!! Dus waar is 2e deel?

Alle klachten die gemeld zijn door bwillemsen