Klacht: Bestelling verkeerd geleverd en klantenservice onbereikbaar

op 25 mei 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7-4 bestelling gedaan. Toen stond de levertijd nog op 5 werkdagen. Inmiddels zijn we 4 mailtjes verder naar de klantenservice zonder ook maar 1 reactie. Twee keer een poging gedaan tot bellen maar na 20 minuten nog in de wacht. Afgelopen week een standaard mail gehad via GLS dat mijn bestelling onderweg was en een paar dagen later een mail dat het pakket was bezorgd en getekend door een meneer en op een adres in Elst!!!! Dat is helemaal mijn adres niet. Weer gemaild naar kwantum, WEER geen reactie. Ben er klaar mee. Wil me geld terug en bestelling annuleren wat een slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg zsm en bestelling geannuleerd word!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke_98