Klacht: Bestelling verdwenen

op 29 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in 3 dagen tijd 3 keer bij H&M besteld en elke keer is me bestelling niet meer te zien in huidige bestellingen of bestelgeschiedenis. Ik heb de H&M klantenservice al gemaild maar heb echter niks gehoord. Dit is erg vervelend want nu zijn de producten uitverkocht en duurt het langer voordat ze aankomen. Graag wil ik hier de oorzaak van weten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een bestelling kan plaatsen en het aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

We zien terug dat de klant inmiddels via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen.

Vanwege tegenstrijdige data in de persoonsgegevens werden bestellingen automatisch verwijderd. Wanneer we de juiste persoonsgegevens in ons systeem hebben staan, kunnen er weer bestellingen worden verstuurd.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com

Alle klachten die gemeld zijn door gkaratas75
x