Klacht: Bestelling van februari niet ontvangen en wordt niet opgelost!

op 19 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb op 24 februari 2020 (Vóór de Corona-crisis!) een bestelling geplaatst Deze bestelling is niet ontvangen, dit is ook onderzocht en bevestigd. Ik heb hierover bijna wekelijks contact via de chat met de klantenservice want per e-mail duurt het weken voordat ik een antwoord krijg en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Via de chat is inmiddels tot 4x toe beloofd dat ik het geld retour zou ontvangen en dat ik het binnen 8 dagen zou hebben, we zijn inmiddels 4 weken verder sinds deze eerste toezegging en ik heb nog steeds GEEN bestelling en GEEN geld terug. De klantenservice is heel slecht bereikbaar en ik krijg steeds een ander persoon die aangeeft van ja hebben mijn collega’s dat echt gezegd? JA, ow dan weet ik echt niet waarom ze dat gezegd hebben… Ik ben er echt helemaal klaar mee inmiddels en mijn geduld is op!

Als ik vandaag het geld terug ontvangen EN er een passende oplossing geboden wordt voor alle ellende en negatieve energie die ik er de afgelopen 3 maanden door gehad heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingelein89