Klacht: Bestelling van 11 november, nog niet ontvangen!

op 17 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 11 november een bestelling geplaatst bij Light in the Box. Afgezien van een ideal betaling; geen enkele melding/bevestiging van de bestelling ontvangen. Daarnaast is de levertijd ook al voorbij; dus benieuwd hoe dit afloopt!

Help

Groet Nico

Als ik weet dat de bestelling voor kerst wordt bezorgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 17 december 2017 om 11:50 geantwoord

Beste klant,

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze AzerbaijanPost-untrack koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2017-12-23 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Carla
lightinthebox.com

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 december 2017 om 16:47 geantwoord

Hallo. We hebben nog niets ontvangen. Graag (re)actie

Reactie van de melder van de klacht brand_punt

4 weken geleden - Hallo. We hebben nog niets ontvangen. Graag (re)actie Groet Thessa en Nico

Alle klachten die gemeld zijn door brand_punt